Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To mne naučte. "Chce to teď přitom naopak kulminovat síly". Jak se kulminují síly? Nechtěla jste napsat kulmovat? Brepta, co nosí brýle, aby vypadal inteligentně a nemá názor ani na pouliční osvětlení, je nám v době uprchlické krize na ho..o. Masaryk byl bojovní s titulem profesora. Tohle je povoláním akademik s povahou mopse, co štěká na všechno, co je menší, než on. Na velké štěkne jednou a zaleze - viz jeho výpad vůči dutému Topolovi.

3 0
možnosti
FR

A toto máme v senátorském klubu!;-(

"Z osmičky vzejde Zemanův protikandidát a mě mrzí, že teď ještě mezi sebou vedou boje. Chce to teď přitom naopak kulminovat síly, sbírat energii na druhé kolo a už teď mít silného kandidáta, který bude umět čelit Zemanovi a špíně, která se už objevila a které se jistě ještě objeví."

Asi známe jiného Drahoše, ten kterého znám já na mě působí jako nejistý brepta, kterého si Zeman namaže na chleba, narozdíl od Pavla Fischera...

1 1
možnosti
FR

JAKOU ŠANCI NA ZVOLENÍ JSTE V ROCE 2010 MĚLA VY?

0 0
možnosti
JR

J70a88r78a 53R14a51n22k

11. 1. 2018 2:16

Beru zpet, po Vasich prizpevcichRvRv

0 1
možnosti
MK

Paní Veroniko Exnerová, ti jestřáby se do Vás pustili a myslí si, že někoho přečíslí a že jsou silní v kramflecích. Není to tak, jak to vypadá; je to strach, že by to Zeman mohl dostat už v prvním kole; můj odhad - moc do toho scházet nebude a nebo....

Pisálkové se musí vypsat teď, protože po volbách jim zbude jen labutí píseň. Dopřejte jim tu chvilku snění, žádný z těch osmi teď na Zemana nemá. Horší to bude, kdo po něm, ale snad se někdo vyprofiluje.

Moje volba je především na třech bodech:

1) Nepřijímání muslimských migrantů.

2) Euro ano, ale až se vyřeší silně zadlužené Řecko, popřípadě další.

3)EU ano, ale se značnou revizí.

0 4
možnosti
VE

Dík za podporu. Strach mám já, že nakonec vyhraje Drahoš. Zeman má největší preference ale během příštích týdnů se ještě něco může stát ... Ano, dnes je zásadní nepřijímat imigranty z primitivních zemí arabských a Afriky (náboženství není úplně rozhodující, je fakt že islám je nejvíc nekompatibilní). Z momentálních kandidátů by možná byl lepší Topolánek než Zeman. Tady je s ním rozhovor, je vidět že těm věcem rozumí a má to srovnané. Naše europředsednictví za jeho vlády bylo úspěšné...

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Mirka-Topolanka-jsme-se-pri-rozhovoru-zeptali-na-dost-neprijemne-veci-z-minulosti-A-takto-reagoval-519081

1 2
možnosti
ON

O20n77d66ř74e52j 68N63ý12č

10. 1. 2018 16:46

Taky bych to Drahošovi v druhém kole hodil, ale není profesor jako profesor. Masaryk měl vizi, představu jak by stát měl vypadat, kam se ubírat, jak fungovat. To u Drahoše nevidím. Ale i tak je samozřejmě neskonale lepší volbou aspon pro mě než Zeman.

7 3
možnosti
VE

Jak v čem. Zeman řekl Merkelové ohledně uprchlíků: "Vy jste si je pozvala, tak je neposílejte k sousedům." Co jí asi tak řekne Drahoš? "Musíme být solidární, zasadím se o změnu českého postoje"

1 7
možnosti
Foto

V druhém kole kohokoliv jen ne Zemana. A je mi úplně jedno co kdo dnes dělá, říká, píše. Dlouhodobý úsudek na toho pána na Hradě mám už vytvořený.

11 6
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS