- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Věříte zcela neuvěřitelné zprávě České školní inspekce?
Váš děsivý multikulturní projev odsuzující projevy vlastenectví, kterým jste letos pohanila oslavy osvobození na Zborovském náměstí si dobře pamatuji.
Už dnes existuje „Národní program vzdělávání“ a „Bílá kniha“ , kde se píše o takzvaných klíčových kompetencích, což je šest základních principů, ke kterým mají všichni učitelé povinnost své studenty vést v rámci vyučování svých předmětů. Zajímavá je pak zejména kompetence občanská, do které patří mimo jiné „pochopení“ environmentálních „problémů“, trvale udržitelný rozvoj, úcta k zákonům a pořádkovým složkám státu a tak dále.
Jak mi řekl jeden student pedagogické fakulty: Cílem je vychovat ze studentů ovce milující stát a demokracii; realita výuky klíčových kompetencí je ještě daleko hrozivější (což bude asi značně záviset i na tom, kdo to učí), než by se mohlo z pouhého přečtení klíčových kompetencí zdát . Obrovský důraz byl kladen na to, že máme ve svých studentech vzbudit důvěru k policii, odmítání šedé ekonomiky a daňových optimalizací, naučit je práskat a doslova je „vychovat k demokracii.
Paní Miluše, obdivuji Vás, že jste se dala na práci s postiženými dětmi. Osobně bych asi nedokázal mít nekonečnou trpělivost, i když s takovými dětmi sympatizuju. K té práci je však třeba mít ještě něco navíc a to každému dáno není.