Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O kanálech a jejich efektivnosti nic nevím, ale znám velmi dobře Moravu a tak s paní autorkou jen a jen souhlasím. Byla by to neuvěřitelná devastace za neuvěřitelné peníze, o trapné ekonomické návratnosti ani nemluvě. Navíc když vidím, kdo, jak a proč tento megalomanský projekt propaguje (zřejmě jako svůj pomník) tak říkám zásadní ne!

2 0
možnosti

J48á76n 75M85a26c22á29k

17. 2. 2015 0:13

Manželka mě poslala koupit nové boty. Mám rád staré, nové nechci. Zašel jsem do cukrárny a po návratu domů jsem oznámil: žádné, co by se hodily, tam nemají.

Autorka by si měla opatřit data k Mohanu/Main/, Neckaru, Mosele a taky z Belgie a Francie.

Dopravu po Labi blokují zelení a zajímá jen Sasko, kde jim ale rádi dopravu po Labi obětují. 2,5 m by bylo výborné, pro ekonomiku ČR by bylo přínosem klidně i těch 1,8 m 330 dní v roce!

Vodní cesty do krajiny lze výborně začlenit , lépe než nepřispůsobivé, na co se vynakládají V EU miliardy.

Kdyby autorka měla zájem, lze naplánovat pro ni nízkonákladové cesty po vodních cestách EU.

1 1
možnosti

J88á30n 53M92a32c39á50k

17. 2. 2015 0:20

..nepřizpůsobivé... někdy mi ta podoba s jazykem slovenským v tom dělá paseku :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 692x
Více než dvacet let pracuji jako ředitelka školy Svítání, která se věnuje dětem a mladým lidem s mentálním a kombinovaným postižením. Jsem senátorkou pro Pardubicko a také 1. místopředsedkyně Senátu Parlamentu ČR. Mým vzorem je Svatá Anežka Česká, která zasvětila svůj život pokorné službě svému národu.

Seznam rubrik