Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paraolympiáda není tak sledovaná, protože není tak zajímavá. Jako třeba lední ženský hokej není sledovaný, protože není zajímavý. Já nevím co je na tom tak těžké pochopit.

To že to hrají postižení skutečně není důvod k tomu abychom se na to koukali. Třeba u ženského tenisu jsou občas hezké tenistky ;-D. Nemusí se vám to líbit, ale tohle je skutečnost, ne idealistické přání jak by svět měl vypadat. On je vůbec skoro zázrak, že se paralymiáda vůbec koná.

0 1
možnosti

Píšete mi z duše:-) nejsem žádný sportovní fanoušek, ale té olympijské masáži se prostě nedalo uniknout, takže i já jsem fandila u několika televizních přenosů. O to víc mě zarazilo, jak to všechno utichlo a dál jako by se už nic nekonalo. Přesně jak píšete, paralympijští sportovci si zaslouží stejnou, ne-li větší pozornost, za to že se dostali tak daleko. Myslím, že by ve svých disciplínách porazili i většinu nás zdravých sportovců.R^

0 0
možnosti
Foto

To, že je paralympiáda málo ukazovaná je v tom, že se tam netočí takové peníze, jako ve vrcholovém sportu. Já osobně bych si dovedl představit, že by byla zároveň klasická olympiáda s paralympiádou dohromady.

0 0
možnosti
Foto

díval, už jenom proto, že tam startoval můj známý

1 0
možnosti
Foto

R^ Karma. Jako ostatně každému článku, který se věnuje, třeba jen okrajově sportu. Tomu se věnují jen ti, co jim je nějaká karma ukradená. Ale nakonec i ta malá vždycky potěší.

1 0
možnosti
Foto

Já kupříkladu neviděl nic ani z olympiády.   Nějak mě nebaví dívat se na oslavu státní populistické propagandy skrze sportovní hry, protože před tím musí stát použít agresi proti těm, co tohle vše musí zaplatit.

0 0
možnosti
Foto

Pane Františku, to se chválíte nebo si stěžujete?  Právě protože existují lidé jako vy, tak se do těch "sportovních her" dostala politika.

0 0
možnosti

není v tom tolik peněz, tak proč?Rv bohužel omezenci...

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 692x
Více než dvacet let pracuji jako ředitelka školy Svítání, která se věnuje dětem a mladým lidem s mentálním a kombinovaným postižením. Jsem senátorkou pro Pardubicko a také 1. místopředsedkyně Senátu Parlamentu ČR. Mým vzorem je Svatá Anežka Česká, která zasvětila svůj život pokorné službě svému národu.

Seznam rubrik